Ett litet paket

kom med posten häromdagen och det var mitt vinstpaket från Stellas  där jag vunnit tredje pris för en Lo som jag var med och tävlade med. Hade köpt ett tävlingskit där man fick olika utmaningar. Jag hade valt ett kit som skulle vara i rosa toner. Man skulle använda materialet som var med i kitet tex: papper,dekorationer,band etc.
Så nu tänkte jag visa min vinst och gissa om jag blev glad . Dekorationsmaterial går ju alltid åt hos en scrappare.



Igår blev jag jublande glad igen när jag såg att jag vunnit två första pris i Kort-i-Fokus CC. Korten som vann är kransen och flaskkortet, om du kikar längre ned på sidan så ska du kunna se dem. Priserna var sponsrade av ScrapGalen och Apidae/Sykompaniet ,ska bli så spännande att kolla brevlådan framöver.

Idag har jag inte pysslat utan målat dörrkarmar (nedervåningen) och det är väldigt tråkigt men det blir så himla fint när det är färdigt så jag längtar till helgen för då är mina planer att allt ska vara färdigt. Har börjat jobba idag efter julledigheten, hade bara halvdag, skönt att starta lite lugnt, men nu är det snart dags att gå till kojs för jag börjar tidigt imorgon.

Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till alla vinster! Vad kul att du vinner, men så är du ju duktig också :)Har slagit mig ner framför datorn medan Jwanro gör mat. Blir nog inte så sent ikväll, tycker det susar i öronen efter allt klirrande idag. Kram

2008-12-30 @ 20:09:09
Postat av: Githan

Grattis till vinsterna, Eva! Du är jätteduktig!Kram!

2008-12-30 @ 21:47:08
Postat av: Åsa

Grattis Eva! Korten du vann med är verkligen jättefina! Vart kan man skåda din LO på Stella då?

(tack för tipset om min sida också)



Ha det bra!

(Får ta och ta den där träffen snart när allt börjar bli normalt igen efter alla helger.)

2009-01-05 @ 18:41:25
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0