Snart har den här...

veckan också gått och det ser ut som en rövarkula här hemma. Badrummet uppe är nästan klart bara vattenrören kvar, det blir jättefint. Nere har de rivit ut och det ser bara förjäkligt ut. Vi har grejer överallt. Känner mig lite stressad över detta och undrar om det kommer bli klart till jul.
Jag har inte hunnit med att pyssla den här veckan så det får bli ett kort jag gjort tidigare. Det är ett kort med stämpel från Bildmålarna som heter Mimosa julgran. Papper från Inkido, jag har stämplat snöflingorna och fäst stämpeln med 3-D kuddar. Färglagt med MCP-tekniken.

 

Jag vill även idag gratulera Åsa som vann Hobbyhärvans julkortstävling hon är även nybliven DT medlem hos Forma Hantverk och hon gör jättefina kort som du kan titta på i hennes blogg www.grotting.blogg.se . Hoppas vi ses snart igen och jag hoppas att jag kan pyssla lite i helgen.
Ha det skönt
Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för gratulationen! Underbart kort du har gjort! Min favoritfärg är defenitivt blå! Mjukt och fint resultat med MPC som passar den här stämpeln och kortet perfekt! Jag såg din kommentar om cyber croppen. Verkar väldigt kul men jag fattar inte riktigt hur man gör. Lade in en fråga på deras forum så ska vi se om det löer sig ;) Tack för tipset! Vi ses!

2008-12-12 @ 12:30:12
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0