Jag fortsätter...

att måla dörrkarmar.Det går bra, en är klar den andra på god väg och den tredje får vänta. Hanna har lekt med en kompis och då ville de pyssla lite, jag hann att göra  en tändsticksask. När dom  hade pysslat färdigt kom Amanda med sin kompis och de ville också göra tändsticksaskar så då passade  jag på att göra ett criss-cross kort. Det har varit en pysselsöndag kan man säga. På morgonen var det så härligt väder så jag gick en långpromenad med Zack det var skönt.

Criss-cross kort med Magnolia stämpel



Tändsticksask med Pandurostämel


Denna veckan blir det mycket jobb så det blir väl lugnt på bloggen men jag kommer tillbaka, har lite alster i bakfickan om jag hinner sätta mig vid datorn.
Ha en skön kväll
Många kramar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0