Julkortstävling...

hos Hobbyhärvan. Jag och små tjejerna passade på att göra varsit kort som jag har lämnat in. De ska visas i skyltfönstret fram till och med den siste november och alla som vill kan gå in och rösta.Det är jättemysigt att sitta och pyssla med tjejerna för de pratar hela tiden om både det ena och andra.Här kommer deras bidrag

                     Amanda                                                          Hanna


och jag gjorde också ett och här kommer det , naturligtvis har jag använt min favoritstämpel .



I helgen har det varit Cyber crop hos Stellas och jag har hunnit med att göra sju av utmaningarna , det är jättekul för man blir så inspirerad. Jag tänker visa mina alster lite då och då men visar en jag gjorde på Fredrica .



Hoppas att Ni har haft en skön helg och glöm inte bort att jag blir jätteglad om ni skriver en kommentar.
Ha en skön kväll
Kram Eva


Kommentarer
Postat av: Githan

Hej igen! Måste bara lämna en kommentar om det här kortet. Hon är ju så vacker min lilla (stora) tjej. Och du,Eva; har verkligen fått fram skönheten på det här kortet.

2008-11-04 @ 09:01:06
Postat av: Githan

Jättefina julkort! Lovar att jag ska rösta på era kort. Tjejerna är ju jätteduktiga.

2008-11-04 @ 09:03:22
Postat av: asta jansson

Hej.Alla korten är ju jättefina,vi som är nära

ser ju föränsdringarna genom åren, snygg,t.

Julkorten som ni gjort är också jättesöta häls

det från mormor.



2008-11-06 @ 15:59:22
Postat av: Åsa Grötting

Hej Eva! Grattis till priset i Hobbyhärvans julkortstävling!!! Jag var förbi fönstret och kollade idag (jag vann jag med) och då var ju namnen avslöjade också. Var det din dotter som vann också? Har kollat runt på din blogg och tycker verkligen att du gör jättefina kort!!! Det vore fantastiskt kul om vi kunde träffas och "scrappa" ihop någon gång. Ska se om man kan få ihop några fler också. Jag känner två kvinnor i Gamleby som gör kort men mest i 3D vad jag förstår. Men det spelar ju egentligen ingen roll. Bara kul att vara flera. På inspiration från dig har jag nu också skaffat mig en blogg (www.grotting.blogg.se). Ska bara försöka få orning på den också. Hör gärna av dig om du vill eller tittta in på min blogg.

Hälsningar

/Åsa

2008-11-30 @ 18:57:17
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0