Lite av varje...

Vi håller på för fullt med renovering av badrummet som är uppe så det är lite stökigt här hemma. Det blir ju grejor överallt men jag hoppas att det blir bra så småningom. Jag har målat dörrkarmen in till badrummet för det ska vara vita dörrlister nu och då de gamla är bruna så måste jag ju måla, det går faktiskt riktigt bra. Det som är lite tråkigt är att när man är ledig från jobbet så är det tusen andra saker som skall göras.
Idag fick Fredrica och Martin sin soffa som de hade köpt. Vi hjälpte till att hämta den och bära upp den till lägenheten, de var så glada att den kommit hem och det blev jättefint .
Jag har inte hunnit med att pyssla så mycket den här veckan har bara förberett lite genom att måla några stämpelmotiv så då får jag visa ett kort som jag gjorde förra veckan.



En av mina första Magnolia stämplar har jag använt på detta julkort .
Tack för idag och ha en skön kväll
Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vilken söt ängel. I helgen ska jag ladda inför måndag, dels läsa på och förbereda inför temamötet och sen ladda inför inventeringen. Hoppas det går smidigt. Ha en bra helg! Ses på måndag. Kram

2008-11-14 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0