Tredje pris...

på en av utmaningarna som Stellas hade förra helgen då de anordnade cyber crop.Man blir jätteglad när man ser sitt namn bland vinnarna. Det var jättemånga snygga alster som var med i olika tävlingar,  jag hann med att vara med i sju olika, det ger mycket inspiration att se allas olika Lo´s och kort.

Mitt bidrag



Idag har det varit en dag full med aktiviteter, tjejerna har haft uppvisning med kören, därefter hem till svärmor och fira henne på födelsedagen. Vi fortsatte med bowling och middag hos mina föräldrar . Barnen har ju gratulerat pappa med presenter på farsdag också.
Så tack och godnatt
Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Githan

Hej och Tack för den superbra presenten. Och Tack också för det fina kortet med så fin text på.

Va kul att du vann tredje pris med dessa små godingar. Grattis!

Kramar till dig, min gòa sonhustru!

2008-11-09 @ 22:15:33
Postat av: asta jansson

Hej,jag håller med föregående komantator.

Allt blir så fint, undrar bara vart du får

inspirationen och ideerna ifrån. Kram M

2008-11-12 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0