Rosa Bandet....

det har ju varit insamling på internet , tv och i affärerna har man kunnat köpa Rosa Bandet det har även kommit ut stämplar till förmån för insamlingen så då köpte jag en som jag har använt till ett kort som jag har vikt till en  "diamant" .
Papper från g.c.d och stämpeln är Tilda med hjärta som jag färglagt med MCP-tekniken, under stämpeln som jag fäst med 3D kuddar har jag tyll. Kram har jag stämplat med Reprint clearstamp.



Så om Du ej har hunnit vara med att stödja bröstcancerforskningen ta dig tid att köpa dig ett Rosa Band som finns i de flesta affärer.
Ha en skön kväll
Kram Eva


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Eva!

Vi var inne och kollade. Jättefina saker. Det är inte sista gången vi är inne här.

Ha en trevlig helg!



/Anders och Johanna

2008-11-01 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0