Små tjejerna...


har nu blivit några år äldre men det gör ju inget när man hittar kortet som man vill använda, tyvärr så syns det lite suddigt jag vet inte riktigt vad jag gjorde när jag fotade Lo´n har försökt flera gånger men det blir inte bra.
Idag ska jag åka på kurs i Stockholm, känns lite nervöst för jag blir ju alltid "förvirrad" i storstan, men min kompis Ewa kommer och tar hand om mig när jag kommer dit. Jag tycker det ska bli roligt med kursen man behöver ju alltid lära sig lite nytt.



Amanda och Hanna

Jag kommer att sakna Er alla här hemma.
Kram  Eva

Kommentarer
Postat av: Githan

Vilka fina tjejer o jättefint kort. Ha det bra i storsta`n. Hälsa Silvia och Kalle om du ser dom. Kram från Githan!

2008-10-07 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0