En stor dag...

Idag ska familjen på bröllop och dop och det ska bli jätte kul. Småtjejerna är fulla av förväntan och glada för att de äntligen ska få ha sina nya kläder.Naturligtvis har jag pysslat ihop kort men boken till Melvin hann jag inte klart så
den får jag ge dem senare, tiden räcker liksom inte till.
Dopkortet har jag gjort efter en idé av Lauren Meader som hon visade i juli numret av Cards. Bilderna har jag färglagt med akvarell och stämplarna kommer från Panduro.Bröllopskortet är en vikt väska i rosa toner med blandade blommor .Jag hoppas att de blir glada och att de får en jätte bra dag.
Ha en bra dag och kväll
Eva

Dopkortet






Bröloppskortet




Tyvärr blev sista korten lite mörka.

Kommentarer
Postat av: Asta Jansson

Har varit spänd på att få se bröllopskortet och

jag tycker det otroligt fint. Dopkortet är också

mycket kul, bra gjort.

Kramar från mamma

2008-09-29 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0