Amanda 10....

tänk vad tiden går fort, idag blev  häst tjejen Amanda 10 år. Vi sjöng och uppvaktade henne tidigt i morse. Högsta önskan: en egen mobil. Önskan slog in och hon blev jätteglad. Det har blivit mycket tryck i den i dag och kläderna hon fick tog hon på sig med en endaste gång. Som vanligt ligger jag lite efter i planeringen men jag arbetar bra under press. Har bakat fyra sorters kakor idag på eftermiddagen som vi ska ha  imorgon när släkten kommer och firar henne. Amanda vill att det ska vara annanaspaj istället för tårta så det får jag göra på förmiddagen. Dagens önskemiddag blev Tacopaj med sallad. Mums!

En liten påskkorg har jag gjort till Fredrica och Martin

 

Med dessa bilder på gottis önskar jag er en GLAD PÅSK och hoppas ni får lite äkta vara.
Tack till er goa och snälla som lämnar en liten kommentar, jag blir så himla glad.

Tills vi ses igen.....



   

Kommentarer
Postat av: BellaMios

Ojojoj!! Så läckra korgar du gjort!! De blir de nog väldans glada för :)



Glad Påsk!

2009-04-09 @ 23:06:35
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: BellaMios

Jamen jag glömde ju: Grattis till tjejen förstås!!!

2009-04-09 @ 23:07:33
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Grattis till Amanda, kul att hon blev så nöjd med sina presenter. Korgen du har gjort är helt underbar. Har själv aldrig provat att göra en sådan men tycker de ser helfestliga ut. Kanske kommer loss att prova det nu. Glad Påsk till dig med! Kram Sofie

2009-04-10 @ 09:02:01
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Githan

Nu har jag ju sett korgen i verkligheten och det måste jag säga...Jättefin och välgjord!

Tack för kaffe och underbara kakor m.m.



Ha en fortsatt trevlig påst du och hela familjen! Kram!

2009-04-10 @ 15:56:56
Postat av: karin/essmo

Superfin korg! Verkligen en kul grej att ge bort! =)



kram!

2009-04-13 @ 07:43:34
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0