Awarder....

Idag har jag fått awarder från två goa tjejer. Den första fick jag av härliga BellaMio , hon har en blogg fylld med härligt inspirerande alster. Kika in där, du kommer inte att ångra dig.
Tusen tusenTack!



           Vill ge den tillbaka till henne men också till
                    Åsa            
                   Sofie

Den andra fick jag av min nya gulliga scrapvän Louise . Tusen tusen tack!  Hälsa på i hennes blogg och njut av allt fint.


Även den här vill jag ge tillbaka till henne men också till  Petra och Lena.

Idag tänkte jag  visa en Lo som jag gjorde på träffen i lördags. Papprena och blommorna köpte jag av Hildas Rum som var på plats med sin butik. Det är den första Lo´n som jag gör där jag är med på fotot, man står ju alltid bakom kameran och på sätt och vis gör jag det även här.



Idag har jag jobbat efter mina elva dagars påsklovs-semester då jag bara latat mig och pysslat en hel del. Det var tufft, men det är lite skönt att komma tillbaka till rutinerna igen.

Sist men inte minst vill jag tacka er för alla fina kommentarer som ni lämnat. Jag blir lika glad varje gång.
Det var allt för ikväll så många......

Kommentarer
Postat av: karin/essmo

vilken häftig LO, cool bild & härliga papper! =)

2009-04-22 @ 09:06:17
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Tusen tack för awardern. Så gulligt av dej.

Men, så mycket fint du gjort. Gillar allt. LO:n på kusinen är kanonfin och även ditt annorlunda kort med blomkrukan är fantastiskt, förstår att du vann.

Kramar

Petra

2009-04-22 @ 10:00:40
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tack så jättemycket för awarden! Blev himla glad får både den och din motivering, värmde verkligen. Hoppas du har haft det skönt på sin ledighet, förstår att det är lite motigt att gå tillbaka. Men våren är full av småledigheter som är perfekta att fylla med pyssel :-) Kram Sofie

2009-04-22 @ 13:39:43
URL: http://www.sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Tack så mycket snälla för awarden! Du är alltid så rar! Nu ser jag att du redan har den awarden som jag vill skicka till dig, men jag skickar den ändå för det är du verkligen värd. Den finns att hämta på min blogg så klart.

Kramar Åsa

2009-04-22 @ 18:44:15
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

jättefin lo!! I löööööv blommorna!

TAck för dina goa ord inne hos mej! glad

Kram Petra

2009-04-23 @ 08:52:36
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0