Nu kommer nog...

den efterlängtade värmen som de sagt skall komma nu till helgen. Tur att man har en " ledig helg" , lite skjutsande på barnen till olika aktiviteter men annars inget speciellt. Hoppas vi hinner grilla och att jag kan pyssla lite.

Veckan har gått så himla fort och jag tänkte visa ett bidrag som jag gjorde till MiMa´s cybercrop som var förra helgen. Utmaningen var att göra ett monokromatiskt kort och då valde jag gröna toner. Har använt Sarah Kay stämpel som jag färglagt med MCP-tekniken.



Amanda (det gröna kortet) och Hanna var också med i en utav barntävlingarna och i den som de valde var det att göra ett kort i sin favoritfärg

 

Hoppas att ni får en härlig helg med soligt väder och roliga aktiviteter.

Sist men inte minst vill jag tacka för alla fina kommentarer ni skriver till mig, jag blir superglad.
Tills vi ses igen.........

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej på dig!!

Vilka fina kort ni gjort!!

Om du vill beställa skogstokiga stämplar gå in på hennes sida skogstokiga.blogspot.com så hittar du hennes mailadress där och kan beställa av henne!!

Visst är de goa!!

Ha en supertrevlig helg!!

Kram Lena

2009-04-23 @ 22:49:37
URL: http://lenascrappar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Härliga kort ni har gjort alla tre! Måste vara kul att kunna pyssla lite tillsammans. Tycker själv det är lite svårt att göra monokromatiska kort, men ditt är jättehärligt, så många gröna nyanser du har fått in. Hoppas du får en härlig helg!

Kramar Sofie

2009-04-25 @ 12:01:11
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Åh, kortet är ju helt ljuvligt!!! Helt enkelt ljuvligt!!!



Tack för din kommentar inne hos mig, tror nog att jag får till det riktigt snyggt med pennorna efter lite övande... Allt tack vare dig som var så gullig och lät mig prova dina och visade mig hur man skulle göra.



Och visst var det tuuur att det fanns annat lösningsmedel! Jag märkte ju ingenting på träffen när jag lånade dina. Vilket medel har du? Kanske skulle satsa på det, för det vet jag ju att jag tål, hihi.

2009-04-26 @ 19:00:50
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Ditt kort är helt underbart ljuvligt, så milda fina färger och du har verkligen färglagt stämpeln fint.

Och barnens kort ger mej en liten tår i ögat, så gulliga. Hälsa dem att de gjort jättefina kort.

Kram

Petra

2009-04-27 @ 08:53:23
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vad du hinner med!

2009-05-01 @ 01:16:32
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0