Fönsterdekorationer och ljus........

Hej på er.....
Nu var det länge sedan jag var ute och uppdaterade min sida men jag har haft mycket att göra och tiden bara flyger iväg. Har städat och pyntat huset och rensat och kastat en massa bråte. Mörkret gör ju också att man blir hur trött som helst och när man väl sätter sig om kvällarna så tar det inte så lång stund innan man agerar fågelholk i soffan.
Men idag har jag varit ledig och det har varit sååååååååå skönt.

PYYYYYYYYYYSSSSSSSSLLLLLLLLLLAAAAAAAAAA!!!!!!
Ja a det har jag och tjejerna gjort idag, det blev lite julgrans dekorationer och jag gjorde två kulor att hänga i köksfönstret. Blev så sugen på att göra det när jag såg Heléns inspirationsalster på Scrapptorget. Passa på att gå dit och kika för Helén har en tävling där man ska göra julgransdekorationer. Vinsten är ett kit från Prickiform samt en gäst-DT plats på Scrapptorget.
Jag har använt de härliga papprena från Inkido och snöflingorna som jag stämplat i de rutiga cirklarna är från Magnolia och ordtexturen är från Tingtura.





När jag ändå hade ångan och pysselsakerna framme så gjorde jag ett dekorerat ljus med Magnolia motiv från förra årets julkollection. De är bland favoriterna att färglägga och dekorera dem med. Vill du se hur jag gjort kan du gå in till Hobbyhärvan och se min tutorial. Jag har målat motivet i akvarell.



Har du nu läst ända hit så är jag jätteglad för det och jag hoppas att du orkar kika in till Scrapptorget och vara med i tävlingen och i adventscandy´n som du också hittar där. Sist men inte minst så vill jag önska er en trevlig och skön andra advent med massor av varma kramar............

Kommentarer
Postat av: Louise

Helt underbara saker man hittar i din blogg som vanligt. Gillar verkligen ljusen är en perfekt present att ta med bort nu i jule tid.



Ha det bäst min vän



Kram Louise

2009-12-07 @ 09:18:08
URL: http://louiseudden.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Jättefina ljus Eva. Synd att man inte hinner pyssla mer nu innan jul. Men det kommer ju fler jular.

Ha det gott.

Kram

Petra

2009-12-08 @ 06:06:47
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0