Babykort....

som ej är gjort i rosa eller blått. Det var en av utmaningarna hos Kort i Fokus den här veckan. Jag fick till det här kortet i lila och grönt. Stämpeln är från Panduro och färglagt med MCP-tekniken.



Nu ska jag göra två annanaspajer, en ska jag ta med till jobbet i morgon för vi ska ha möte och då måste man ju ha något gott. Den andra ska jag bjuda på ikväll när mamma och pappa kommer och hälsar på. Önskar de redan var färdiga för jag är JÄTTESUGEN!!!!
Ha en skön eftermiddag och kväll och hoppas vi ses snart igen.
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: [email protected]

HejEva! Har tittat på dina kort.Alla är jätte fina,du är super duktig.Hoppas vi kan ses snart. Kramar Susanne

2009-02-09 @ 12:55:23
Postat av: Anonym

Dina kort och fina och din ananaspaj helt underbar. Är det nåt du inte kan? :)Själv ska man snart sova så att man orkar gå upp och gå till jobbet imorrn. Annars kanske nån får vara där själv för att man inte orkade, eller nåt :)

2009-02-10 @ 22:27:48
Postat av: Therese

Det var jag som skrev nyss. Vet inte varför namnet faller bort... Är väl inte så teknisk som jag vill tro.

2009-02-10 @ 22:29:05
Postat av: Dotter Fredrica

Hej mamma as kul att jag kan titta på din blogg i mobilen :-) det är roligt ! Jätte fina kort gör du . Många kramar din dotter Fredrica :-) älskar dig

2009-02-11 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0