Kort med hjärta..

På Kort i Fokus forum kan man under februari månad vara med på utmaningar varje dag, och eftersom jag var ledig idag så har jag passat på att göra ett par. Första utmaningen var att göra ett kort med hjärtan, man fick använda vilka färger man ville och det var tvunget att vara med minst ett hjärta.
Så här blev mitt kort:



Kortet har jag vikt som ett Z, och använt papper från My Mind´s Eye, tags ,band och ett hänge (hjärta) samt lite punchinella. På insidan har jag använt thickers till namnet på den som skall få kortet.

Ha en skön kväll och hoppas vi ses snart igen.
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: asta jansson

Ett tjusigt kort som vanligt.

Någon kommer att bli jätteglad

för det.

Kramar från oss båda

2009-02-04 @ 16:15:23
Postat av: Petra/Paradise

ååh! Va roligt att vi bor så nära varandra!! Jag är ju i Vvik om dagarna nu när jag utbildar mig i mitt nya jobb!! =)

Så jag har varit å rotat runt i Skaparhärvan! El va nu butiken hette :)

Superfina kort du gör!!! Härligt fina färger å du dekorerar korten superläckert! =D

Roligt att du besökte min blogg så jag hittade hit! =)

STOR KRAM Petra



2009-02-08 @ 11:53:19
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Åsa

Och jag tycker att det här kortet är antastiskt!!!

Jag jobbar till kl. 16.00 alla dagar. Sedan är jag hemma. Hör av dig när det passar. Ska bli riktigt kul att scrappa ihop!!!



Kram

//Åsa

2009-02-09 @ 09:32:12
URL: http://www.grotting,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0