Alla Hjärtans Dag...

närmar sig med stormsteg och jag tänkte jag skulle göra några kort så att jag inte behöver stressa med dem i sista minuten.
Tyvärr har jag blivit dålig igen, feber och ont i halsen . Amanda har också åkt på samma smeta så vi går här hemma och dräller, orken finns inte till något , hon tycker jag är fruktansvärt tråkig eftersom jag  bara vill titta på tv .



Här har jag använt papper från Making Memories och BasicGrey lite punchinella och blommor, bling. Tilda med hjärtan har jag färglagt med MCP-tekniken . På några av hjärtana har jag lagt på lite 3D-lack.

Ha en skön kväll och hoppas vi ses igen snart !
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Hoppas att du blir bättre snart. Det var en himla smeta ni har råkat ut för. Vad roligt att du har satt ut en bild! Kram

2009-01-20 @ 22:20:37
Postat av: Fanny, amanda, hanna

jätte fint kort! flickan var söt. ha det bra! Kramar Fanny och amanda och hanna.

2009-01-30 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0