Shaker-kort

Kort i Fokus hade en utmaning på sin blogg där man skulle göra ett shaker-kort. Det var lite knepigt men efter mycket om och men fick jag ihop ett. Har använt guldfärgade mini glaspärlor som ligger mellan plasten . Runt kanten har jag använt en stämpel med blad plus att jag gjorde några själv. Insidan dekorerade jag med Magnolia stämplarnaTilda med hjärta och bänk som är färglagt med MCP-tekniken. Flera bidrag till utmaningen kan du kika på här.

Här kommer mitt kort:





Som vanligt har dagen bara rusat fram, men jag har hunnit med en hel del. Det är så himla skönt att jag är pigg nu och orkar göra saker.
Ha en skön kväll och hoppas vi ses snart igen.
Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du har hittat till min blogg och tack för din finna kommentar. Tack vara det hittade jag ju hitt :-)

Ditt shaker-kort är jättefint! Ha det bra! Sofie

2009-01-27 @ 07:55:57
URL: http://www.sofieornd.blogspot.com/
Postat av: asta jansson

Jättefint som vanligt,härliga färger

kram till dig och de dina

2009-01-27 @ 13:55:58
Postat av: Githan

Jättehärligt kort, Eva! Du è verkligen en tjej av toppklass ;)Kramar från svärmor!

2009-01-28 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0