Jag är sååååå glad......

och stolt för jag har fått min andra Kaos-award och den har jag fått av Louise. En supergullig tjej som jag lärde känna i Oskarshamn på träffen som vi var på  i april. Hon gör så många härliga alster och är en mycket go´ vän som skriver en liten rad då och då.  Här kommer det underbara kortet som jag fick, stämpel från Sarah Kay är färglagd med MCP-tekniken, som hon nyligen börjat måla med och det är såååå fint gjort. Så här fint skrev Louise i sin blogg om varför just jag skulle få den här awarden.

En otroligt duktig scrappare.
Jag har lärt mig väldigt mycket av henne.
Hon är också jätte gullig person som ger både tips och råd.
Hon har en blogg som jag gärna hämtar inspiration i från.



Kan man bli annat än glad????? Kortet har naturligtvis fått en speciell plats i min bokhylla.
Massor av kramar till dig, Louise.

Har du inte hört talas om vad en Kaos-award så titta i det här inlägget.

Senare ikväll kommer jag få hjälp av småtjejerna att dra en vinnare i min lilla utlottning så imorgon (midsommarafton) så kommer det att avslöjas vem som kommer att få ett litet brev på posten. Spännande..............


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej vännen.



Tack för alla fina ord du skriver om mig.

Jag tycker du är mer än värd denna award.

Du är så otrligt duktig och jag önskar jag kunde vara lika bra som dig.



MÅnga midsommar kramar från mig till dig.



Louise

2009-06-19 @ 12:33:41
URL: http://louiseudden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0