Grattis big-sis...

Idag fyller min goa storasyster år. Ålder okänd. Hoppas du får en härlig födelsedag med god tårta och många paket.
Ett litet grattis kort till henne:


Stämpel är från Tingtura och jag tror att den heter Katrin, även grattis stämpeln är därifrån. Papper Basic Grey lite punchinella,band och blommor. Naturligtvis färglagt med MCP-tekniken. Ett tufft kort till en tuff big-sis.

Har ju varit med och scrappat till CC´n på Scrappers forum och då skulle men lifta en Lo som eyovine har gjort och så här blev mitt alster. Det är ett gammalt kort från en härlig vårdag i maj 1997 då jag och min älskade man sade ja till varandra.



Här har jag använt glitterlims swirls som jag har gjort själv , lite punchiella med hjärtan och blommor från Prima. Har chalkat pappret som är från K & Company - Wedding Romance för att få en lite romantisk känsla.

Ha en fortsatt skön dag och hoppas vi ses snart igen.
Många kramar Eva


Kommentarer
Postat av: asta jansson

Wow va tjusigt, en trevlig dag.

De andra korten var kul också.

Mam

2009-03-16 @ 17:28:31
Postat av: Sofie

Jättehärligt kort! Det blir säkert din syster glad för. Har själv också köpt den stämpeln men inte hunnit använda den än, blir väldigt sugen när jag ser ditt kort! Lo:n är också väldigt snygg. Titta in i min blogg så finns där en award till dig!

Ha det bra!

Kram Sofie

2009-03-17 @ 08:09:57
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Karin / Essmo

Åhh vilken vacker layout! Himla fint foto !=)

Kortet är riktigt läckert, härliga färger!



kram !

2009-03-17 @ 16:58:46
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0