Melodifestivalen.....

och omröstningen pågår förfullt, men sitter jag kvar finns risk att jag somnar och det har jag inte tid med. Jag ska ju PYSSLA när det är slut. Idag har jag gjort ett par av utmaningarna i Scrappers Cybercrop. Det är så himla kul. Hanna har också gjort ett par kort.
Här är mitt bidrag till Skissutmaningen Kort:


Bidrag till Påskutmaning-Valfritt kort:
 

Har naturligtvis färglagt med MCP-tekniken, som är min favoritfärgläggning för tillfället. Påskkortet gjorde jag i en kortvikning som kallas Joy Fold Card. Beskrivnig hur du gör ett sådant kort kan du se på Kort-i-Fokus. Det är bara att klicka här http://www.kortifokus.se/joyfold.html så kan du läsa en beskrivning. En rolig vikning som jag kommer att göra flera gånger.
Nej, nu kära vänner ska jag dricka kaffe så att jag orkar med ett par timmar till.

Många kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Karin- Essmo

åh vilka fina kort! Himla cool vikning på det nedersta,måste prövas ! =)

Jaa, hur hinner man.. jo,man skickar ut man & barn i garaget ;)

Ha det fint!

kram K.

2009-03-16 @ 09:07:02
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0