Jag har fått en.....

Tack snälla Sofie som gjorde mig sååååååå glad igår när jag tittade i hennes blogg och såg att hon ville ge mig den här awarden. Jag brukar titta in hos henne för att få inspiration och titta på ögongodis och jag blir aldrig besviken.
Kram till dig, Sofie!



Självklart så vill jag ge awarden vidare till en go tjej som jag nyss lärt känna .Hon har så mycket fint att titta på i sin blogg och man  finner  mycket inspiration där. Så kika in hos  BellaMio  som är tjejen jag vill ge den vidare till.
Ha en bra fredag...........


Fotografier från promenaden idag
 

Kommentarer
Postat av: BellaMio

Men Å!! Tack så himla mycket, så rörd och glad jag blir!!! Tack snälla!!!



Jo jag visste att Hanna skulle ta hem MCP-pennorna hon ringde mig och frågade om färger m.m. Så jag blev ju förstås jätteglad :)



Sedan angående workshopen med egna blommor. Jag kommer att ha med alla våra stansar, men det tar ju en stund medan alla ska stansa, så om du inte vill vänta så kan du ju ta med egna. Sedan kanske jag har någon som du inte har och vill testa hur de passar ihop. Alternativt ha stansat ut en "hög" hemma ;)



Nu är det snart lördag! Underbart!!



Kram kram

2009-05-07 @ 23:14:52
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Kul att du uppskattade awarden :-) Du är väll värd den. Vill önska dig en superhärlig dag imorgon, är faktiskt lite avundssjuk :-) Stor kram till dig!! Sofie

2009-05-08 @ 21:47:12
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Anneli

En liten undran vad använder du för papper när du färglägger med denna Polychromos..

Kan man amvända vilka papper som helst ?



Kram Anneli

2009-05-09 @ 16:27:27
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0