En liten höstlik.....

minisemester ska jag och gubben åka på lördag till måndag. Vi ska åka ner till Borgholm och bara ta det lugnt och äta gott och dricka gott. Häääääääärligt!!! Vi ska väl se om vi hittar några julklappar också när vi ändå är ute och åker och inte behöver smussla med påsarna.
Fredrica och Martin är så gulliga, de ska vara här hemma hos de små, så att vi kan åka. Det är inte det lättaste att hitta någon som kan ställa upp en hel helg eftersom det är så mycket aktiviteter på helgerna här hos oss, fotboll och ridning i olika omgångar, sen vill de ju säkerligen hitta på något mer när de ändå få har storasyster hemma för en helg.

Det lär väl klia i fingrarna efter pyssel när jag är borta...hihi....
men jag har ju gjort en del fast det väntar på fotografering men jag tänkte visa ett gratulationskort jag gjorde till en arbetskamrat.... det jobbiga är att när jag satt fast allt på kortet såg jag att det hade varit bättre med en annan färg på bandet till rosetten men men... så här blev resultatet



Papper från Kaiser och blommor från Prima, lite frans band och Blåbärs Tilda som jag gjort om till en liten blomster Tilda med hjälp av Flower Soft.

Sen vill jag bara påminna er om den härliga blog candy´n som du hittar inne på ScrappTorget och sen har Dolliver en tävling där du ska skapa efter en bingo bricka och du har fram till den 31/10 på dig att vara med i den. Kila in och kolla, det är härliga vinster.

Jag vill tacka er för era gulliga kommentarer, det värmer i hela kroppen. Sist men inte minst vill jag önska er en riktigt skön helg och ge er massor med..........

Kommentarer
Postat av: Camilla S W

Hej!

Hoppas att ni får det mysig och roligt! Tack för grattis på min blogg. Har inte varit inne på den på länge så jag såg inte Din kommentar förrän nu. Hej hej! Hälsa familjen!

2009-10-23 @ 23:01:07
Postat av: Sofie

Hej på dig!

Åh vad skönt det låter med en liten mini semester, hoppas ni får det riktigt trevligt!

Jättehärligt kort du bjuder på, vad är det du har satt i mitten av blommorna?

Pappret som jag använde till mitt Robotkort har jag köpt och det kommer från Scenicroute.

Ha det riktigt bra!

Stor kram Sofie

2009-10-24 @ 12:27:29
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Karin/essmo

Åååh va mysigt med en liten minisemester! Hoppas ni får det kanon!

JÄttefint kort, gillade rosetten massor! =)

kramkram!

2009-10-24 @ 16:16:15
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: ica

Jättesött kort! Hoppas ni får en trevlig minisemester!

Mvh ica

2009-10-24 @ 17:46:17
URL: http://icascrappar.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Jo, just det. Det blir säkert bra med träff nästa helg. Tänkte att jag skulle på dop först...men det var ju inte förrän helgen efter. Hoppas ni har en bra helg!



Åsa

2009-10-24 @ 21:19:43
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: annkan

Vad härligt med minisemester! Hoppas ni hade det bra. :-)



Ditt kort blev superfint!

Gillar färgerna- och hur du gjort om blåbärs-Tilda till en blomster-dito.

Fint!!



Kram på dig.

2009-10-26 @ 21:58:13
URL: http://annkan.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Hej vännen

Så fin kort och så fin Lo som du gjort på dig själv.

Är alltid lika roligt att titta in till dig för att få massa ny insperation.

Du är så duktig och kommer på så mycker nya fina härliga saker.

Många Kramar från mig till dig.



Louise

2009-10-27 @ 11:28:17
URL: http://louiseudden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0