Kaos-awarder klara......

För några veckor sedan fick jag en superfin KAOS-award från Louise du kan se den på högersidan (pekar) så nu är det min tur att dela ut tre nya awarder som jag gjort och den här gången har jag valt att ge dem till tre tjejer som jag tycker gör mycket för mig i mitt skapande.
Jag gjorde alla tre i samma stil men i olika färg. Meningen var att det skulle bli i deras favoritfärg (vad jag tror är deras favoritfärg, förståss) , men någonstans i hjärnan blev det kortslutning. Två rosa och ett grönt som egentligen skulle varit blått ?????? men jag blev nöjd med kortet så det fick bli ett grönt istället. Jag har använt Sarah Kay stämpeln som jag har färglagt med MCP-tekniken. Gjorde som en ficka på kortet och en tag där jag skrivit min personliga hälsning till dem.  Jag har sytt med symaskinen runt kanterna både  på kortet och tagen. Det blir väldigt snyggt tycker jag. Bakom stämpelmotivet har jag stämplat med Tingturas ordtextur.

Min första award går till en tjej som jag är otroligt glad att jag har träffat. Hon har en värme som jag önskar att jag hade själv. Hon inspirerar och uppmuntrar, en otroligt go´ tjej med andra ord.
Till BellaMio



Min andra award går till en tjej som är mycket kreativ och har en jättefin blogg som inspirerar mig enormt. Hon har den bloggen som jag först hittade till när jag började blogga. Hon lämnar alltid små söta spår efter sig här hos mig och det gör mig så glad.
Till Essmo



Min tredje award går till en tjej som är en otrolig scrappare och som har en känsla för det konstnärliga. Hon har en blogg där jag hämtar mycket inspiration ifrån. Den här skulle ju egentligen varit blå men jag fick nog kortslutning och helt plötsligt hade jag gjort en grön men jag tycker den är fin ändå.
Till Anneli



Så nu behöver jag ju lite hjälp av er med era adresser så maila mig på [email protected] så kommer era awarder med posten.

Jag blev såååååååå glad häromdagen när jag såg att jag vunnit första pris i en av skiss utmaningarna de hade på cc´n hos Svensk Scrapbooking  det var med min Lo som jag kallade Midsommar tös, du kan se den lite längre ner och priset var ett presentkort hos Grodans Scrapgarden .

Imorgon ska det visst regna här i våra trakter så då får det bli lite pyssel och så hoppas jag att vi ses igen  och tills dess så vill jag ge er massor med................


Kommentarer
Postat av: BellaMio

Hej min goa goa vän!!!!



Så otroligt glad jag blev i går när ett kuvert från dig fanns i min brevlåda!!! Fina blommor och band, ett vacker kort, och en KAOS-award!!! TACK SÅ MYCKET SNÄLLA DU!!!!



Och nu när jag tittar in här och läser de fina raderna du skrivit om mig, blir jag alldeles rörd!!



Vet du vad? Jag är jätteglad för att jag lärt känna dig oxå!



Kram Kram goa fina vän!

2009-07-09 @ 09:31:47
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åh,vad söta kort, du kan verkligen få till det, Eva.

Vi ses Mia

2009-07-09 @ 09:32:10
URL: http://hobbyharvan.blogg.se/
Postat av: Cyllan

Vaa härliga dina KAOS-awards blev - snygg vikning på dem med.

Grattis till vinsten inne på SvenskScrapbookings CC

(och du jag är lite nyfiken på vad du köpt för stämplar hos Skogstokig såå jag hoppas du snart visar några kort med dem på...)

Ha en skööön dag

Kraaam C

2009-07-09 @ 12:07:38
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Karin / essmo

MEN .. till mig?! Va GLAD du gör mig!!! Tack snälla,snälla!!! Å va FIN å RÅÅÅÅSA den är,skall maila min adress på studs! =)

Önskar dig en härlig helg!

massa massa kramar!

2009-07-10 @ 10:21:37
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Anneli

TUSEN TACK SÖTA DU FÖR KAOS AWARDEN

Va GLAD du gör mig !!! Du annar inte hur GLAD jag blev!!!

Jag blir så rörd läser de fina raderna du skrivit om mig



Kortet är magiskt fint!! Älskar det!!!

Vilken. glädje få något du har gjort,jag blir så GLAD

Den ska få prydda min hylla så jag ser den varje dag..

Jag skal maila min adress på direkt! =)

Ett stort Grattis till vinsten inne på SvenskScrapbookings den var så läcker.



STOR KRAM till dej å önskar dig en trevlig helg! =)

//en superglad Anneli

2009-07-10 @ 13:18:09
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej Eva!



JAg har lagt till Din blogg som länk på min blogg. Hoppas att det är ok, annars får Du skriva en kommentar så tar jag bort den.



Vänliga hälsningar!

Camilla

www.prettysandmom.blogspot.se

2009-07-10 @ 19:59:36
Postat av: Hobbydraken

Hej Eva!



Äntligen har jag fått tid till att titta runt i din blogg och vad är då det första jag får se....jo, 3 helt fantastiska kort!!!! Säger bara det....WOW mållös

Kram Nelle

2009-07-10 @ 23:17:42
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se
Postat av: Linda

Vilka härliga kort du har gjort. Riktigt söta!

2009-07-11 @ 11:00:20
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Sofie

Dina Kaos-awarder är helt otroliga!!! Tycker mycket om ordtexturen som du har använt i bakgrunden. Ger mig lite dåligt samvete, har ju inte blivit klar med mina Kaos-awarder att skicka vidare... Får bli mitt mål nästa vecka.

Stort grattis till vinsten på CC:n, tycker mycket om den LO:n, riktigt kul att du vann.

Trevlig helg!

Stor kram Sofie

2009-07-11 @ 11:30:59
URL: http://sofieornd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0