KAOS

Jag har fått en KAOS-award.
Kan inte med ord beskriva hur glad jag blev, men.......  jag blev rörd till tårarna när jag fick den av  BellaMio. Hon gav den till mig i lördags när vi träffades på scrapträffen som Hanna på Hanna´s Pysselstuga anordnade. Såååååå överaskad har jag inte blivit på mycket länge. Mio skrev så här till mig inuti kortet:

Jag vill ge dig en KAOS-award för att du inspirerade mig att börja
med MCP-tekniken och för att du är en go och kreativ tjej./BellaMio



Ett helt underbart kort som fick en speciell plats i bokhyllan. Tack så jättemycket, kramizar till dig!!!

För er som inte har hört talas om vad en  KAOS-award är, en liten förklaring här nedan:

KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som man sänder till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt,så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka egengjorda KAOS-awards vidare till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
*Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
*Skaparens eget namn
*Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna en länk till dem.

Jag har börjat på mina awards och kommer senare i veckan visa dem och även tala om vem jag vill ge dem till.
Har gjort lite alster i helgen när jag var på scrapträffen, men dem visar jag också en annan dag, idag är det min KAOS som får stå i centrum.

Så tills vi ses igen...........

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till KAOS-awarden!!! Ser men spänning fram emot att få se vad för något snyggt du skapade på scrapträffen.

Ha en trevlig vecka!

Kramar Sofie

2009-05-11 @ 07:06:52
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Vassego tjejen! Du är så väl värd den!! Du inspirerar mig massor varje gång jag tittat in här, och du är en så himla mjuk och go tjej! Är jätteglad att jag lärt känna dig!!!

2009-05-12 @ 14:44:08
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Grattis till awarden! Så mycket fint du skapar, gillar speciellt hur du färglägger!

Kram, Sandra

2009-05-12 @ 15:45:34
URL: http://smamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0