CC hos Kort i Fokus....

Det är super kul att vara med på den. De har en massa roliga utmaningar som man bara vill vara med på. Har gjort några stycken som jag tänker visa er. I går kväll satt jag och tjejerna och pysslade i några timmar för det fanns utmaningar till barnen också, så då bara måste man ju vara med.

Utmaning 10 : 2 kort med 1 och samma stämpel



Utmaning 6 :  Julkort med icke julstämpel



På alla korten har jag färglagt med MCP-tekniken . Kolla gärna in alla andra jättefina bidrag på www.kortifokus.se  och klicka dig fram till galleriet.
Nu ska jag snart göra mig i ordning för jag och tjejerna ska åka till stallet och titta på lucia. Det är alltid så fint.
Vi var i kyrkan igår på lucia där  både Amanda och Hanna var med, de var jätte duktiga. Tog lite bilder som jag hoppas att jag kan använda till några Lo´s.
Ha det bra och hoppas vi ses igen
Kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Fredrica & Martin

Vilka fina kort du har gjort !

det första va hur fint som helst !

Många kramar

2008-12-14 @ 16:46:22
Postat av: Åsa Grötting

Här har du använt de fina snöstjärnorna i filt, ser jag. Jag köpte lika dana (+ett antal andra, hi hi)

2008-12-27 @ 09:51:35
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: Åsa Grötting

I väntan på jultomten.... Vilket underbart kort!!! så fiiint!

2008-12-27 @ 09:52:56
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: Emelina

Du gör jätte jätte fina kort!

2009-01-18 @ 23:30:09
URL: http://emelinaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0