Lite av varje

Sitter här och vet inte riktigt var jag ska börja men jag har nog haft för mycket att göra ett tag så jag har inte haft tid till att skriva på bloggen och har inte gjort så mycket pyssel heller, har mest försökt att få ordning i våran rövarkula efter renoveringen av badrum och tvättstuga. 
Jag var ju med på Kort-i-Fokus cyber crop och hann att göra åtta bidrag utav arton, önskar jag haft mer tid men man gör så gott man kan. De kommer att presentera vinnarna imorgon (28/12) så jag håller tummarna.
Tänkte visa ett par av bidragen samt två kort som Fredrica och Martin satt och pysslade ihop här hemma.

Flaskkrage  Nyår


Mini kort 7,5*7,5cm



Fredricas kort



Martin kort



Ha en fortsatt skön helg och hoppas vi ses igen.
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Åsa Grötting

OJ, vilka fina kort! Helt underbara allihop! Vart har du fått tag på den fina glas-stämpeln och hur har du lyckats måla den så underbart?

2008-12-27 @ 23:04:42
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0