Söndag kväll...

och helt slut.Det har varit en helg med bara kalas, känner mig helt svullen av alla godsaker jag har stoppat i mig.
Vi var och firade min brors flicka idag och hon hade gjort en jättegod tårta. Gjorde ett kort till henne med min nya stämpel från Sarah Kay, jag har färglagt med akvarell och pappren kommer från Melissa Frances.



Hade Hannas barnkalas på förmiddagen och det var jätteroligt för alla barn var med på lekarna och hade roligt. Vi var ute och letade godispåsar i regnet men det var det ingen som märkte.Hoppas att Ni har haft en bra helg för det har jag, vill säga tack till min big sis och hennes Anders för en trevlig lördag.
God natt på er allesammans
Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Githan

Superfint kort. Hoppas verkligen att Frida tyckte om det. Kramizar!

2008-10-29 @ 11:12:19
Postat av: asta Jansson

Jättemysigt som vanligt. Man kan väl inta annat än

tycka om dina kort.



Kramar till dej och de dina



Mamma

2008-10-29 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0