Just Magnolia #2

Den här veckan hos Just Magnolia skulle man göra ett kort i rosa och grönt. Det är en färgkombination som jag gillar skarpt. Så den utmaningen hoppade jag på.
Har använt papper från MME, och Rusty Pickle . Motivet är färglagt med MCP-tekniken och det är Tilda med lingonmuffins och inuti kortet jordgubbsmuffins även dem från Magnolia. Hemmagjorda rosor och pearlmaker plus lite pärlfloss.Har chalkat kanterna på motivet och insidans skriv ruta.( Det lät konstigt men jag vet inte vad man kallar det)



Insidan av kortet
              

This card is made for the pink and green challange on Just Magnolia .

Hoppas att ni har haft en härlig helg med mycket sol och värme. Man märker verkligen att det är fint väder för barnen är ute och leker hela tiden och de kommer bara in när de är hungriga. Mycket aktiviteter. Nu ska jag snart gå ner till fotbollsplanen och kolla när sonen spelar och mannen coachar i en träningsmatch.
Ha en fortsatt  skön kväll.......




Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltid kul med utmaningar för att få lite inspiration. Ditt kort blev mycket snyggt. Tycker om det lite slitna utseendet med de rivna kanterna på papperna. Å vilken snygg insida, har själv lite problem med dem, vet inte hur mycket eller lite jag ska göra där... Hoppas du får en härlig vecka! Kram Sofie

2009-04-27 @ 07:12:11
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Oh vilket fint kort du gjort Eva. Och härlig insida.

Önskar dej en riktigt skön vecka.

Kram

Petra

2009-04-27 @ 08:50:30
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Githan

Jag tycker också om kombinationen rosa/grönt. Kortet är fantastiskt fint. Kram till dig, Eva!

2009-04-27 @ 14:57:17
Postat av: karin / essmo

Superfint kort! Läckra färger.. Va snyggt du får till det med pearlmakern, jättefint! =)



kram!

2009-04-27 @ 22:47:40
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Louise

Å vilket sommar härligt kort.

Du är verkligen duktig.

Vi har haft en underbar helg i Rottne.

Du och dina vänner måste hänga på till hösten.

så boka in 24- 25/10 så kommer ni får en mycker rolig och trevlig helg.



Ha det gott min vän.



Louise

ÖLAND

2009-04-28 @ 15:09:11
URL: http://louiseudden.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Vill bara kika in och önska trevlig Valborg och 1:a maj. Hoppas du ska hitta på något riktigt trevligt. Själv ska jag ha lite gäster imorgon kväll på en liten grillkväll. Majeld blir det ingen här - hos oss råder eldningsförbud.

Kramar

Petra

2009-04-29 @ 23:10:43
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0