Påskgodis...

Har sett att det har blivit många olika godis påsar och present påsar gjorda nu till påsk. Även jag gjorde två i veckan. Dom är till två små grabbar som bor ett par hus ifrån oss. Har använt cellofanpåse som är 12,5*17 cm, papper från  g.c.d och en hÄngel pojke som jag färglagd med MCP-tekniken, bokstäver från QK alfabetet Moxie och band.

Bilden fick jag inte så bra men man ser ju hur de ser ut iallafall.


Igår hade Amanda och hennes kompis Emelie 10-års kalas.De skulle ha tre rätters meny på sin tjejfest. Till förrätt hade de tryckt ut stjärnor i bröd och mjukost med tacosmak  i mellan och dekorerat med coctailtomat. Till varmrätt blev det tacopaj med sallad, och till mumsig efterrätt glass med varm hallonsås. Mycket uppskattat. De sjöng sing star och spelade föräldrafritt. Sista barnen gick vid halv tio och då var både jag och Emelies mamma nöjda. En mycket lyckad kväll där alla var på mycket bra humör.

Nu ska jag försöka göra något kort innan det är dags för dagens aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsvejs!!!

Tack för kommentaren, jag blir såååå glad för alla kommentarer =)



Här hittade jag mycket fint att inspireras av, gillar din scrapstil ;-)



Kram//Mia

2009-04-05 @ 18:37:43
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: Githan

Snygga påskpåsar...och goa ;)Dom blir nog jätteglada, killarna som får dom. Kramkram!

2009-04-05 @ 19:57:57
Postat av: Sofie

Vilka roliga påskpåsar! De kommer säkert att bli uppskattade. Kul att du har gjort lite ändringar i din blogg också. Vet hur det är, det är inte alltid det lättaste att fixa det man vill till bloggen. Ha en trevlig vecka!

Kram Sofie

2009-04-06 @ 07:12:11
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Li@n

ÅH vad trevligt att se att det finns fler "pås-tokiga" pysslingar. Gillade verkligen att påsens underkant inte är rak, tjusigt!



Må så gott så ska jag kika runt inne i ditt trevliga krypin så länge.

//Lian

2009-04-06 @ 20:31:47
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0