Kika in hos Kamilla.............

för där hittar du den här helt otroligt fina väskan med massor av pysselsaker. Du har ända fram till den 9:e september på dig att vara med. Men du kommer inte tveka när du ser dessa bilder och vad väskan innehåller.



Ja,  jag kan säga att jag håller tummarna på att  jag kommer vara den lyckliga vinnaren av den här väskan.



Läs här nedan vad väskan innehåller.

Blog Candy innehåller följande:
¤ Organzaband, creme
¤ Blått sammets band
¤ 2 spetsar, vit & brun
¤ Pompom band, vitt
¤ 2 små glasburkar med blå glaspärlor
¤ 2 buketter med minirosor, blå och vit
¤ En burk grön glittrig flock
¤ 2 Stämplar från Elzybells Thank you poem & I beleve in angels
¤ 1 Stämpel från Katscrap (blomma)
¤ 2 små Stämplar (Stämpelboden?)
¤ MM pebble brads
¤ QK die "beltloop"
¤ 4 Tags (liten modell)
¤ 3 paket stryknitar, 2 blå & 1 silver
¤ Blandade charms
¤ Stämpeldyna, svart Versa colour
¤ Pigment chalk, guld
¤ Youdo "in shapes bloomers tropical
¤ MM akrylfärg "Ocean blue"
¤ MM akrylfärg "sea foam" (grön glittrig)
¤ Tim Holtz bead chain
¤ Öljetter "pewter" 3/16
¤ 8 blommor i olika storlekar med blad i blå sammets aktig yta

Helt Otroligt !!!!!!
Jag vill vara med, och vill du det så hoppa direkt in till Kamilla. Lycka till nu kära vänner men inte för mycket!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sett flera bloggar med lika fina kostverk som dina, jäkla va tjusigt det blir. Man kanske borde testa! Trevlig helg! :)

2009-09-04 @ 22:54:18
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0