Var med och fira...........

när BellaMio firar 1-år med sin fina blogg. Hon kommer ha en bloggcandy som ännu så länge är hemlig, skoja vad nyfiken man blir men den som väntar på något gott.......................
Så kika nu in till henne och titta på allt fint som hon har gjort och hur du ska göra för att vara med på blogg candy´n.
Massor med kramar  till BellaMio.
Sist men inte minst vill jag tacka er alla goa vänner som skriver en liten rad, det gör mig så otroligt glad.

Nu uppdaterar jag det här inlägget  för nu har Mio lagt ut en bild på allt det underbara man kan vara med och vinna. Kolla kolla.............. Härligt !!!!



Kommentarer
Postat av: annkan

O, vad spännande- den ska jag nog ta och kika in på. :-)

2009-08-15 @ 21:55:08
URL: http://annkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0