En helt underbar........

Blogcandy hittar du hos Anneli. Absolut säkert är det att jag vill vara med och få chansen att vinna den här helt fantastiskt fina tavlan som Anneli gjort. Det enda man behöver göra är att skriva en kommentar i hennes blogg och skriva ett inlägg i sin egen blogg eller skriva i sidebaren. Kolla bara här hur underbart fin den är
.....pekar nedåt....



När du kikar in till Anneli passa på att titta på allt annat fint som hon har skapat. Anneli har även ett galleri där hon visar fler av sina härliga tavlor. Japp det är bara att njuta.........

Nu håller jag tummar och tår för att lyckan står mig bi




Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis!

Det var du som vann idag.

Maila mig din adress till

[email protected]

så kommer julgåvan till dig med posten



Skogstokiga hälsningar

Petra

2009-12-20 @ 10:14:41
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/
Postat av: Anneli



Vill bara önska dig en riktigt mysig julhelg med familjen!

Jag önskar dig en riktig God Jul & ett riktigt Gott Nytt År.



Kraaaaam Anneli

2009-12-22 @ 18:35:04
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0