Här kommer två...

kort som jag gjorde i veckan. Först ut är ett kort efter en skiss av Nita på Kort i Fokus. Det är med stämpeln Tilda med hjärtan och papper från Inkido.



Mitt andra kort är med en hund stämpel som kommer ifrån Bildmålarna och papper från Inkido. Det här kortet fick Therese (min jobbarkompis) av mig tillsammans med ett par böcker.



Har varit en härlig dag att vara ledig på. Vi har varit i skogen och gått, vi tände grillen vid morfars jaktstuga och åt korv och drack varm choklad. Mums!! Jag tror att vi var trötta allihop efter det för det har inte hänt så mycket mer idag. Ska plocka fram lite pyssel nu och se om jag kan göra någon Lo som omväxling eller föresten jag kanske bara målar lite.
Ha en skön kväll och hoppas vi ses snart igen.

Många kramar  Eva

Pssst.. lämna gärna en kommentar så vet jag att just du har kikat in.


Kommentarer
Postat av: Dotter Fredrica

Hej mamma det e så kul att jag kan titta på din blogg i mobilen eftersom jag saknar både bredband och dator , jätte fina kort gör du som vanligt så klart . Många kramar

2009-02-20 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0