Fem snabba.........

Igår kväll skulle jag och gubben se på en film och det var ju mysigt........ men efter en halvtimma höll jag på att krypa ur skinnet. Det var en THRILLER och det är definitivt inget för mig, så jag kunde inte sitta kvar så jag började ta fram lite pysselsaker och satte mig i köket. Det resulterade i fem snabba småkort som man kan använda till lite av varje. Textstämplarna och hjärtat kommer ifrån Tingtura och blommorna är från Maries Verksted. Använde Versa Color i olika färger och snuttar av band till rosetten.



Kändes skönt att äntligen göra något, då det har varit ganska segt på pysselfronten (det är väl värmen) Det tog cirka en timme att göra de här fem korten och jag kände mig nöjd med dem.
              
                    

 

Klöverblomman använde jag även när jag gjorde avslutnings korten till Skalbaggarnas fröknar och då skrev jag bara med en vanlig tuschpenna på kortet. Användbara kort att sätta i blomman när man ska gå bort eller att hänga på paketet.

Idag såg det ut som det skulle bli lite sämre väder men jag tror vädergubbarna ville spela oss ett spratt, för vid middagstid var det strålande sol och gassande värme. Skönt !!!!!!!!!  Då slapp jag städa idag också !!    Hi hi........

Nu alla go´a blogg och scrappvänner ska jag slå mig ner framför tv´n och hoppas inte det är något otäkt..........

Kommentarer
Postat av: Githan

Du är allt bra rolig du, gumman! Men korten blev ju jättefina. Kanske kan få köpa ett kramar-kort av dig? Förresten...kramar till dig från bästa svärmor :)

2009-07-02 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0