Födelsedagskort och en RAK.....

Först och främst så vill jag ge massor av kramar till Hobbydraken som jag fick en liten present av på posten, så glad man blir när man får små saker som man inte tänkt sig. Det var brads med en ögla på och ett gulligt kort. Jag vill ge massor av kramar till dig ! Kika nu in i hennes blogg för det finns mycket fint att titta på där.
Tack så jättemycket, du ska veta att jag blev otroligt glad.



Imorgon ska tjejerna på kalas hos en kompis och då har jag naturligtvis gjort ett kort till henne. Hon är häst tokig och då tyckte jag att det passade perfekt att använda min alldeles nya stämpel från Skogstokig, den heter Flicka med käpphäst. För är inte tjejerna i stallet, så leker de häst här hemma och bygger hinder, stall och har hopptävlingar.



Har målat en "anslagstavla" som jag skrivit lite kladd på (favvo hästarna i stallet naturligtvis) och färglade den och flickan med MCP-tekniken. Flickan satt jag fast med 3D kuddar. Fick en liten extra stämpel av Petra som har ritat Skogstokiga´s motiv som jag satt ett band bakom och det fick bli som en pris-rosett.
Dekorerade insidan av kortet med huvudet på käpphästen.



Idag har det faktiskt åskat lite här, det började när vi var vid badet så vi packade ihop våra grejer och åkte hem. Ja,  jag tror att vädergudarna visste att jag hade ett kort att göra. Har lite svårt att komma igång i den här värmen men det var ju lite lättare nu när jag har en ny stämpel förståss.
Nu står sonen och hänger över mig och vill ha datorn så jag får tacka för mig och önska er en härlig lördag
Så massor av...........



Kommentarer
Postat av: BellaMio

Hihi, så himla gulligt kort!! Verkligen annorlunda och det gillar ju jag... Men så är du ju verkligen duktig oxå!!



Jag har skickat dig ett litet mail vännen min :)



Tackar för din kommentar inne hos mig, jag blev såååå glad!



Kram Kram tjejen!

2009-07-04 @ 00:30:34
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Så härligt kort!!! Stämpeln är ju bara för sött. Tyckte om "anslagstavlan" också blir så personligt med den.

Så skönt att vara och bada i detta härliga väder, vi försöker få lite jobb gjort i trädgården men det går väldigt långsamt just nu.

Ha en riktigt skön helg!

Kramar Sofie

2009-07-04 @ 09:21:38
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Stort GRATTIS Eva så roligt att du vann med din LO, den var super snygg, gillar hur du har satt ihop den.

Tack för din kommentar inne hos mig, jag blev så glad, det är så kul göra LO på katterna.

Så härligt kortdu har gjort med Skogstokigis stämpel.



Önskar dig en skön helg



Krammmmmm Anneli



2009-07-04 @ 18:27:07
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Karin / essmo

Vilket fint kort, gillar insidan massor, det brukar jag alltid slarva med även om jag har blivit bättre.. =)



kram!

2009-07-05 @ 10:52:25
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Linnea silverå

heej det där födelsedags kortet är så fint hur kan man vara så duktig.

2009-07-07 @ 20:52:40
Postat av: Hobbydraken

Nämen ojdå, nu rodnar jag ju här :-) Hoppas dom kommer till användning och jag är SÅ tacksam för alla fina kommentarer du lämnat i min blogg, de värmer mitt hjärta ska du veta!



Kramen!

2009-07-10 @ 23:24:09
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0