En Lo, ett kort........

Hos Svensk Scrapbooking är det en cyber crop som är i full gång. Den startade den 19:e och håller på till söndag den 28:e. Jaaaaaaaaá jag var tvungen att göra några av utmaningarna, det är ju så himla kul. Även om det har varit superbra väder och vi har varit på badstranden varje dag så har jag klämt in lite pysseltid sent på kvällarna. Utmaningarna  på cc´n var att tolka skisser på både Lo´s och kort, många härliga skisser, synd att jag är en sådan långsam scrappare för jag hinner ju inte så många men men här kommer de två jag har hunnit med att göra.

Först ut blev en skiss av Jeja





Kort på Amanda i midsommarkransen, blev inte helt nöjd med rubriken, kanske byter ut den om jag hittar några snygga thickers som passar bättre.



En närbild på blommorna.

Nästa kort är efter en skiss av MiaS





Insidan



Stämpel från Bildmålarna och papper från Maja Design, band, bling och ett hänge.

Sen måste jag bara visa vilka härliga blommor jag vann från House of Inspiration när jag kommenterat på deras blogg där de visar så många härliga alster som ger så mycket inspiration. Ta en titt och se efter själva, det rekomenderar jag.



Tack Jessica!

Nu ska jag dricka  "lite"  kaffe och gå min bloggrunda, därefter får jag förbereda inför imorgon då det blir en heldag med fotboll då Amanda ska vara med på Akzo Nobel cup i Gamleby. Det är en av  Sveriges största endags cup så det kommer vara en hel del barn med och spela. Kuuuuuul!!!!!!!
Så ha det bäst tills vi ses igen vänner...........











Kommentarer
Postat av: Sofie

MBägge dina bidrag till CC är supersnygga!!! Men fastnade speciellt för LO:n, den är helt underbar. Tycker om ditt sätt att använda blommorna på, du får till det så snyggt med många härliga blommor.

Ha en riktig härlig vecka!

Kram Sofie

2009-06-27 @ 20:26:00
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vilka härliga alster du har gjort alltså!!

2009-06-28 @ 09:26:45
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Mia

Åhhh vlikren fina LO....mycké tjusig !!



Kikar in o önskar Dej en riktigt härlig sommar nu tar jag lite ledigt från bloggen ett tag!



Sommarkram//Mia

2009-06-28 @ 10:38:04
URL: http://scrapmia.blogspot.com
Postat av: Anneth Strinnholm

Tack så jättemycket för din kommentar! Jag blev verkligen nöjd med den och så var den jätterolig att göra. :D



Själv har jag röstat på din Midsommartös, den var helt ljuvlig tycker jag...



Kram Anneth

2009-06-30 @ 20:57:46
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se
Postat av: BellaMio

Åh, så fina alster du gjort!!! Lo'n om din midsommartös är bara så vacker!!! Somrig och härlig!



Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!



Kram Kram

2009-07-01 @ 17:06:33
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Hobbydraken

Älskar blommorna på din LO, var har du hittat dom?? Är det Primas alltihop?



Grattis till din vinst!



Kramis

2009-07-10 @ 23:33:14
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0