Idag landade vårens.....

klubbkit från hÄnglar och stÄnglar i min brevlåda och sååå söta de var. Har inte någon stämpel därifrån innan så det ska bli jättekul att få göra kort med dem. Får se om jag hinner montera någon av stämplarna i kväll. (Det brukar ju finnas tid till sådant bara man vill, eller hur?)
I helgen gjorde jag en Lo till mars månadstävling  hos  Tingtura  man skulle  använda färgerna i headern på deras blogg , samt någon av deras stämplar. Det blev en stor utmaning för mig som helst använder pastellfäger.  Men så här blev mitt bidrag :



Hanna är här lite yngre än i dagsläget men det är ju roligt när man hittar kort i sina gömmor som man kan använda. Jag använde två olika swirls från Tingtura som jag embossade för att de skulle synas bättre.
Jag skulle också vilja hinna göra några flera bidrag till Scrappers cc som avslutas i helgen. De hade många roliga utmaningar som jag vill vara med på så........
Ha en fortsatt skön kväll

Många kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Karin- Essmo

Vilken härlig layout! Får mig att längta massa till sommaren! =)

2009-03-20 @ 23:23:48
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0