Imorgon är det...

fredagen den 13:e och jag hoppas att det inte blir en allt för händelserik dag. Har haft lite otur idag istället, skulle baka en sockerkaka och då glömde jag att hälla i margarinet. När jag senare lagade maten kokade jag torrt i stekgrytan. Efter det tyckte jag att det var lika bra att ta en liten tupplur.
I lördags var vi och firade min faster som firade sin 80-års dag. Hon hade bjudit ut oss till Smugglaren en mycket mysig restaurang här i stan. Det var en jättetrevlig kväll med god mat, dryck och gott sällskap.
Har gjort ett kort med Inkidopapper och använt ett litet hänge samt filt thickers som jag tänkte skicka till henne som ett tack kort.



I helgen 13/3 och fram till den 22/3 har  Scrappers Cyber crop. Jag hoppas att jag hinner vara med på flera av deras utmaningar nu när den sträcker sig över en hel vecka. Blir du sugen på att vara med gå in på forumet och anmäl dig.
Jag kan nästan lova att du inte ångrar dig.
Många kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Karin- Essmo

Tack för titten & dina snälla ord som verkligen värmer:-)

Har kollat runt här hos dig & du gör så fina alster! lagt till i favoriter



Hoppas du får en härlig helg!

2009-03-14 @ 00:15:03
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Härligt kort! Tycker mycket om de nya papperna från Inkido, några av dem fick faktiskt följa med mig hem från Stämpelgården igår :-) Hittar alltid så mycket inspiration här hos dig så jag tänkte lägga till dig i min länklista på min blogg, jag hoppas det är okej. Trevlig helg! Kram Sofie

2009-03-14 @ 12:50:52
URL: http://sofieornd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0