Kvällen på....

Hobbyhärvan gick jättebra, nervös var jag ju men det släppte efter ett tag. Jag färglade motiv från de senaste stämplarna av  Sarah Kay. Supersöta!

Jag har gjort två askar som Amanda och Hanna ska få till påsk . Har använt papper från Inkido, chalkat kanterna, använt band, pearlmaker, punchinella , rosor som jag gjort själv. Jag har gjort små paket av mullbärspapper och lagt i asken.
Den gröna är till Amanda och den rosa till Hanna. Askarnas storlek är ca 8*6cm.


 


Den 18 april ska jag och Åsa åka till Oskarshamn på OscarsScrappen .  Det kommer vara tävlingar och demos under dagen och det ska finnas ett bord med olika verktyg som man kan låna och prova.  Priset för att vara med är 100 kronor och då ingår fralla, kaffe, te el juice samt frukt. Jag kanske har missat något så om du blir sugen på att åka gå då in på deras sida som jag länkat till (pekar uppåt).
Nu sist av allt vill jag bara säga  TACK för alla fina kommentarer och godnatt.

Många kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka härliga askar! De blir säkert jätteglada för dem. Oscarsscrappen låter kul, synd att det är så långt bort. Hade varit kul att åka på något sånt större arrangemang. Ha det bra! Kram Sofie

2009-04-01 @ 06:54:58
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Mia

Jättesöta blev askarna. Fortsätt skapa Eva du är som gjord för det.

2009-04-01 @ 09:40:53
Postat av: asta jansson

Askarna är otroligt söta.

Håller med föregående bloggare.

Du har alltid varit pysslig.



M

2009-04-01 @ 19:49:26
Postat av: Petra/peu

Har kikat runt här lite, mycket fint du gör. Återkommer! Hittade dej hos KiF idag.

Petra



2009-04-01 @ 22:20:23
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Therese

Askarna är jättefina! De kommer bli så glada. Jag ringer dig imorrn så får vi prata lite. Det har varit välbehövligt att vara ledig idag, ha det så skönt imorrn. Kram

2009-04-01 @ 22:42:22
Postat av: Therese

Askarna blev jättefina. De blir nog uppskattade. Det här är mitt tredje försök att lämna en kommentar, det blir nåtfel med sidan hela tiden. Ha det så skönt på din lediga dag imorrn. Den kan du behöva. Kram

2009-04-01 @ 22:45:24
Postat av: Therese

Askarna blev jättefina. De blir nog uppskattade. Det här är mitt tredje försök att lämna en kommentar, det blir nåtfel med sidan hela tiden. Ha det så skönt på din lediga dag imorrn. Den kan du behöva. Kram

2009-04-01 @ 22:45:56
Postat av: Petra/Paradise

WOW!! VIlka superfina askar du gjort!! jag är mållös!! Amandra och Hanna kommer bli sååååååå toppenglada!!

Tyvärr kommer jag inte på träffen i Oskarshamn, jag måste vara hemma med Loke då Johan ska spela bowling.. =(

Så tråkigt..å ha med Loke på en sån grej går inte..han börjar bli på tok för "rörlig" för en sådan tripp ;)

Hoppas jag får förfrågan igen! (jag fick ju nämligen frågan om jag ville komma å dema färgläggning)

Stor kram Petra

2009-04-02 @ 15:40:13
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: karin/essmo

Såååå fina askar! vackra färger som passar perfekt! =)



kram!

2009-04-02 @ 22:30:25
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Githan

Oj, oj, oj vilka fina askar du gjort, Eva!Du è otroligt duktig :)) Kramar!

2009-04-03 @ 21:35:13
Postat av: BellaMios

Men sååå söta askar!! Detta är ju helt klart min stil... Du är verkligen duktig :)



Såg din demo inne på Hobbyhärvan, du är helt klar bra på dina pennor! Du har möjligen inte lust att visa din teknik på träffen?



Det ska bli sååå kul att träffas, scrappkompisar får man ju aldrig för många av! Inte långt kvar nu!

2009-04-04 @ 10:55:05
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Dotter Fredrica

Gud vad fina dem va! jag vill också ha en sådan :)

2009-04-05 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0