Rosa bubbla...

Det var det här kortet som blev klart i söndags när jag och Åsa träffades och scrappade.Jag har tänkt att ge det till min svägerska när hon fyller år nu i mars. Jag har använt papper från My Mind´s Eye, stämpeln lånade jag av Åsa (tror att den finns hos Scraplyckan) Jag har färglagt med MCP- tekniken och dekorerat en nål med några pärlor som jag satt under blomman och tyllen.



Idag har jag bakat till min faster som fyller 80 år på torsdag. Kanelbullar och två sorters kakor.......mmmmm jag var bara tvungen att smaka om det var gott och det var helt ok!
Nu börjar visst Bygglov på tv´n ska se om de ska göra något intressant annars blir det att pyssla lite.
Ha en skön kväll
Många kramar Eva

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vilket sött kort med en härlig stämpel! Snyggt med "punchen" bakom å härliga detaljer med blomman.

Tusen tack för dina ord inne hos mej! glad

Kram

2009-03-03 @ 22:50:51
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Åsa

Se så fint det blev! Tror allt att din svägerska blir mycket glad! Kul att vi är anmälda till träffen nu. Det ska bli såå kul att åka dit. Roligt att ha något att se fram emot.



Ha en underbar helg!

Kram

2009-03-07 @ 12:36:05
URL: http://grotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0