Ett par bidrag till.....




CC´n som är hos Tingtura. Åhhhh, det är så himla roligt att vara med på sånt. De har 11 utmaningar i 11 dagar så jag ska väl hinna med ett par av dem tänkte jag. Jag har gjort två som jag tänkte visa här idag.

Först ut blev ett kort där jag maskat ihop två av Tingturas tjejer Kicki och Katrin. Har använt två av deras swirls i hörnen och embossat dem med rött pulver. Inuti kortet har jag stämplat med deras grattis stämpel och även embossat den. Färglagt med MCP-tekniken förstås.


                                              Här kommer insidan
                                

Nästa utmaning jag gav mig på var liften där man skulle inspireras av en Lo gjord av Therese och så här blev mitt bidrag till den.



                                       Här kommer några närbilder

                              

                              
Papper kommer från Reminisce  Safari Squares och Heads Up, blomman är från Crate Paper. Jag inspirerades av de glada färgerna och har använt två olika swirls från Tingtura samt en från Elegant flouriches. Har använt samma rubrik som var på Lo´n som man skulle lifta.

Det var allt för ikväll, nu ska jag kasta mig framför tv´n och lata mig lite. Tack till alla gulliga tjejer som skriver så snälla kommentarer till mig det värmer.

Kommentarer
Postat av: Karin/essmo

Men sicket sött kort! Va duktig du är på å maska! Superfint!

Layouten är riktigt fin! Vilket fint foto å hela upplägget är ju bara kanon! Görfint! =)



kram!

2009-05-23 @ 22:01:19
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Jättehärliga bidrag du har fått ihop! Så snyggt det blev med rosa och rött på kortet. Jag har någon form av hat-kärlek till dessa två färger tillsammans, men ibland blir de bara så läckra. Hoppas själv kunna hoppa på några av utmaningarna i CC:n idag...

Ha en riktigt trevlig söndag!

Kramar Sofie

2009-05-24 @ 10:17:16
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Morfen

Visst är det en jätterolig cc!! Vilka fina grejer du har gjort! Jag har tagit en kik längre ner i bloggen också och låtit mig inspireras av din skaparlust. Du är grym tjejen! Kram

2009-05-24 @ 10:24:34
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0