Fotboll......

har det varit mycket av i helgen. Simon spelade i Virserum igår och de vann med 2-1. Simon gjorde ett utav målen. (Vad han är lik mig den killen!!!) Idag har Amanda spelat match i Frödinge. Laget förlorade med 4-1, men de var nöjda med matchen, de kämpade och slet hela laget. Bra kämpat!!! Amanda är en tuff tjej i backlinjen eftersom dom oftast möter lag med enbart killar.

Här är en nöjd spelare


Har hunnit med ett kort som min mamma ska skicka till en väninna som fyller år i dagarna. Valde att göra ett kort i Criss-Cross modell. Använde ljusgrön cardstock som bas. Mönstrat papper från Rusty Pickle. Har gjort tre rosor som jag färgat in i ljusblå chalk. Lite bling och pärlband . På i-stopps-kortet (kallar man det så?) har jag stämplat swirls med watermark stamp och sedan färgat in dem med chalks. Swirlsen är från Tingtura. Grattis stämpeln från Reprint likaså fjärilen som jag klippt bort från en stämpel med noter.




Scrapträffen som Hanna på Hannas Pysselstuga ska ha på lördag närmar sig med stormsteg och jag läääängtar............ Ska bli så himla kul. Så bor du i närheten, passa på och anmäla dig.
Hoppas jag hinner pyssla något innan men jag jobbar ganska mycket den här veckan så jag får se vad det blir.
Så tills vi ses igen........


Tack alla snälla rara för era kommentarer, de värmer.

Kommentarer
Postat av: karin/essmo

vilket vackert kort! =) Jättehärliga färger som passar så bra ihop..

Va skoj med scrapträff! Hoppas ni får scrappat massor, skall bli skoj & se vad du hittar på =)

kram kram!

2009-05-03 @ 20:09:22
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Du är så duktigt, kortet är så där ljuvt som du gör dem!



Så fina barn du verkar ha...



Ses på lördag :)

2009-05-04 @ 07:41:41
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jättesnyggt kort (som vanligt)!!! Det var länge sedan jag gjorde ett Criss-Cross kort men tycker det är en kul vikning som är ganska lätt ju. Väldigt snyggt med swirlarna som du hade färglagt med chalks, måste jag prova riktigt snart. Hoppas du får en riktigt härlig tid på pysselträffen med mycket inspiration. Ha det bra!

Kramar Sofie

2009-05-05 @ 13:46:24
Postat av: BellaMio

Hej hopp!



Nu är det inte så kångt kvar tills vi syns igen! tänkte bara berätta att jag fått lov av Hanna att ha en liten workshop för de som vill... Åsa frågade ju mig om jag kunde tipsa lite om mina blommor, så på lördag blir det workshopp i att göra egna blommor!! Så packa med spillbitar, glitterlim, knappar och annat kul :)



Sedan tänkte jag fråga om du kan ta med ditt lösningsmedel igen? Vill gärna testa det igen innan jag köper en flaska, blir ju hiskeligt dyrt om jag måste köpa massa olika flaskor, hihi...



Och så undrar jag ju en sak till... finns det någon affär i V-vik som säljer MCP-pennor? Vore kul att köpa några till...

2009-05-05 @ 20:07:30
URL: http://bellamios.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Tittar in på ditt finna Criss-Cross kort igen och vill passa på att berätta att du har något att hämta i min blogg :-)

Kramar Sofie

2009-05-06 @ 20:23:50
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Louise

Så underbart vacker kort du gjort nu IGEN.

Duär verkligen jätte duktig på att göra kort.

Jag har massor att lära av dig det ser jag.



Ha det gott och en trevlig pyssel dag på lördag.

Själv får jag nöja mig med Kalmar synd.



Kram Louise

2009-05-07 @ 06:51:33
URL: http://louiseudden.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vad superfina kort du gör Eva! Imorgon ses vi, det ska bli så kul.

Kram kram

2009-05-08 @ 22:19:51
URL: http://hannaspysselstuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0