Lo efter skiss.......

Har nu på förmiddagen knopat ihop en Lo till skissen som var en av utmaningarna i Tingturas cc. Använde ett kort på Amanda när hon går lucia. Tycker bilden är så härlig för det riktigt lyser glädje om henne. Gjorde min lilla kör av den lilla gulliga julängeln från Tingtura.
Så här såg skissen ut och den är ritad av Kristina Mårdby.

Så här blev då mitt bidrag



En liten närbild på min lilla kör som jag satt fast med 3D kuddar.



Amanda och Hanna har också gjort var sitt bidrag till barntävlingen. De gjorde var sitt bokmärke i sina älsklingsfärger.

Först ut är Amandas bidrag


Hannas bidrag


Nu hinner jag tyvärr inte fler bidrag till cc´n för i eftermiddag är det fotboll som gäller. Både Simon och Amanda har match och det får man ju inte missa. Det brukar vara hiskligt spännande att titta på.

Vi ses snart igen kära vänner så tills dess..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du!!

Tack för besöket i min blogg glad

Visst är det härligt med all inspiration i samband med CCn!!! Jag kan bara inte fatta vart tiden försvann...hade tänkt hinna massa mer!!



De där änglarna du maskar ihop så snyggt får det att klia i mina shopping-fingrar!! Så klurig användning =)

Hälsa döttrarna att deras bidrag är kanonfina!!



Kram, Monica

2009-05-31 @ 23:12:12
Postat av: Sofie

Så många härliga bidrag både du och dina flickor har gjort. De brås verkligen på sin mamma :-)

Vilket härligt mönsterpapper du har använt till din LO! Tyvärr han jag bara göra en utmaning av alla roliga som fans med :-( Ditt 30 min kort är supersnyggt, hur har du färglagt motivet för att få det i gråskala?

Ha en riktigt bra vecka!

Stor kram Sofie

2009-06-01 @ 10:36:57
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Morfen

Lucialayouten är verkligen jättefin! Så fantastiskt foto som du inramat med så snygga detaljer och allt blir så fin enhet. wow! säger jag. :) kram på dej.

2009-06-01 @ 12:42:17
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Karin/essmo

Jättefin LO! Snyggt å ha med stämpelmotiv å det passade ju så bra med! Jättfina bokmärken dina döttrar har gjort! =)

2009-06-02 @ 09:32:10
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: BellaMio

Du är bara så duktigt!! Jag blir så inspirerad varje gång jag tittar in här hos dig!



Stora stora kramar till dig min vän!

2009-06-02 @ 20:25:47
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0