Blogcandy och nya alster.....

Ett stort grattis till Petra/ Peu som har blivit mormor till en liten tjej. Grattis grattis!!! Det firar hon med en härlig blogcandy och den vill jag ju vara med på, det är en massa härliga saker i detta paket. Kila in till Petra och var med du också, klicka bara på bilden så är du där...........



Idag bloggar jag inne hos Scrapptorget så ta dig en liten titt in dit också så du ser vad det är jag pysslar med när jag inte är här på min egen blogg och skriver.........



* * *

Har ju inte varit så aktiv nu ett tag men det har sina orsaker och jag berättar lite kort om det här idag.
Jag måste också berätta en tråkig händelse och det är att min lilla vovve har fått komma till hund himelen. Det har varit en mycket jobbig tid att gå igenom men för Zack´s skull så var det bäst för honom att bli en liten hundängel.
Jag saknar honom oerhört mycket och det har runnit många tårar nedför mina kinder. Börjar så smått återvända till verkligheten och det känns lite lättare igen men jag vet att saknaden kommer att finnas och komma över en  ett bra tag till och jag är tacksam för åren vi fick tillsammans.

* * *


Kommentarer
Postat av: Louise Uddenbjörk

Skickar mssor med med kramar till både dig och hela familjen. För att om man mister är ett djur är det som att minsta en familjemedlem. Det är så stor sakna och det är så otroligt jobbigt.

Men man måste tänka även om det är jobbigt att det är skönt att dom inte fick lida.

Jag hoppas ni kan hitta en ny liten vän sen när ni sörjt färdigt er första älskling.

Jag tänker på er.



Kram Louise

2009-11-15 @ 10:22:43
URL: http://louiseudden.blogspot.com/
Postat av: Hobbydraken

Så tråkigt att läsa om Zack! Det är verkligen jobbigt att mista en familjemedlem. Saknaden och tomrummet de lämnar efter sig är enormt, men det blir lättare och lättare ska du se.

Skickar massor med varma kramar till dig och din familj!!



KramKram Nelle

2009-11-15 @ 17:25:16
URL: http://hobbydraken.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Mycket tråkigt att höra om Zack! Förstår att saknaden måste vara stor för hela familjen.

Stor Kram Sofie

2009-11-15 @ 18:43:01
URL: http://sofieornd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0