En liten Asta....

Asta är en liten tysk jaktterrier som min älsta dotter är dagmatte till, en liten pigg och glad vovve med härlig energi. F fotar henne näst intill varje dag och det här kortet fastnade jag för, så det fick bli en Lo med det fotot.
Jag har använt papper från My Minds Eye som bas och det figurklippta pappret är från CratePaper. Egen gjorda swirls i hörnet tillsammans med blommor från reprint. Vill du se hur du gör egna swirls till en billig penning så gå in till Scrapptorget där jag visar en tutorial på hur du gör. Jag har embossat bokstäverna i svart och satt två gem med ett litet hänge i ena hörnet.



Hoppas ni har haft en härlig helg och att ni kommer få lite solsken i veckan. Känner att det skulle vara skönt med ett par solskensdagar nu för jag är så himla trött.
Ha det gott, så ses vi snart igen.........

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj vilken sött liten hund och vilken härlig Lo du har gjort om den. Dina egen gjorda swirls är supersnygga!

Hoppas du har piggnat till lite och ett superstort tack till alla härliga kommentarer du lämnar i min blogg. Blir alltid så glad när jag läser dem.

Stor kram Sofie

2009-11-24 @ 20:49:32
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Kanonfin LO.

Kram

Petra

2009-11-30 @ 11:20:13
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0