En piggare vovve........och en KAOS

det var med stor lättnad jag lämnade Läckeby Djursjukhus i tisdags när vi var där på efterbesök. Zack har svarat bra på medicinerna och matstrupen ser mycket bättre ut. Han kommer fortfarande ha förstorad matstrupe, men så pass att han kan leva ett fullgott liv och det var såååååååååå himla skönt att höra. Vi kommer få ta det lite lugnare ett tag framöver och vara uppmärksamma så han inte drar på sig någon lunginflammation men just nu är det en superpigg vovve som vi har här hemma. Det märks på hela familjen att han är hemma igen, oron har släppt och alla verkar piggare.



När jag kom hem på tisdagen så låg det ett kuvert i brevlådan med mitt namn på, och man blir ju sååå glad, helst vill man ju bara slita upp det för man blir ju så nyfiken.

Det var den här UNDERBARA KAOS awarden från Petra. Tusen tusen tack goá Petra!!!



Den är helt underbar..................... så fint färglagd och motivet är så sött. När jag sedan vände på kortet fick jag läsa dessa ord.......



blink* blink* det är inte konstigt att det tåras i ögonen av de fina orden. Kika in till Petra och titta på allt fint hon gör och hämta inspiration. Jag vill ge massor av bamse kramar till dig Petra, jag blev så otroligt glad.

Nu är det ju min tur att dela ut tre KAOS awarder och jag har börjat jobba på dem för jag har ju några sedan tidigare som jag ska dela ut............ sammanlagt sex stycken men den som väntar på något gott.........

På lördag åker jag till Oskarshamn på Oscarsscrappen och det ska bli så himla roligt, pyssel hela dagen och träffa alla härliga scrappvänner. Längtar...............

Sist men inte minst till er alla.......


Kommentarer
Postat av: Monica W

Vad skönt att voven mår bättre. Vi känner ju inte varandra,ännu, men ändå känner man med er.

Ha det nu så bra och pyssla ordentligt i helgen. Visst är det en härlig avkoppling?

Ha det så skönt.

2009-09-18 @ 14:49:09
URL: http://monkanspyssel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skönt att höra att vovven mår bättre igen!!! Och grattis till den härliga Kaos-awarden.

Önskar dig en riktigt härlig dag på Oscarsscrappen, hoppas på att det dyker upp härliga alster från den sen här i bloggen.

Stor Kram Sofie

2009-09-19 @ 10:08:09
URL: http://sofieornd.blogspot.com/
Postat av: Hobbydraken

Hej vännen!!

Sååå skönt att höra Zack har återhämtat sig igen :-) Han är bedårande söt ju och får mig att längta efter min lilla Cindy igen :-( Det är verkligen jobbigt när våra 4-fotade familjemedlemmar blir sjuka!

Har 2 katter idag och en hög med fiskar :-D



GRATTIS säger jag oxå till din KAOS-award! Verkligen välförtjänt sådan tycker jag eftersom du är en stor inspirationskälla till mig (och många andra).



Önskar dig en trevlig dag idag i Oskarshamn! Ser fram emot att få se allt fint du skapat där :-)



Massa kramar!!

2009-09-19 @ 10:13:13
URL: http://dragonheart66.bloggsida.se
Postat av: Anneli/Cropkakan

Men såååååååååå söt Zack är så gott att han mår bra igen..

Men så roligt det var få träffa dig i lördags men tiden går ju för fort.

Hade ju varit så roligt vi hade hunnit suttit och färglägga lite.

Nästa ggr ska jag strunta i tävlingarna så man hinner och sitta tex färglägga och byta lite idéer av varandra..



Krammmmmmmmm Anneli

2009-09-21 @ 08:06:17
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Anneli/Cropkakan

Glömde säga ett stort GRATTIS till din KAOS-award! Du är verkligen välförtjänt du är stor inspirationskälla .

Krammmmmmmmmmmmm

2009-09-21 @ 08:07:44
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Petra/peu

Underbart att höra att din vovve mår så mycket bättre. Det gläder mej verkligen.



Så roligt att du tyckte om din KAOS, du förtjänar den med råge.

Kram på dej och ha en riktigt bra vecka.

Petra

2009-09-21 @ 10:39:21
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0