Helgens kort




Lagom till helgen kom mitt paket från Stämpelgården med ett par nya
stämplar och förtunning och stompar så att jag kan prova MCP-tekniken.
Jag kan säga att jag fastnade direkt ,det var ju jättekul. Jag hann att
göra två kort klara sen tog ju min dubbelhäftande tejp slut så det fick bli
de här korten som blev färdiga.Det ena kortet kanske jag får använda som
julkort , det kändes nästan som det när jag var klar med det.
Helgen har varit bra med mycket fika och pyssel.

Ha det bra
Eva

Kommentarer
Postat av: Githan

Jättefina ängelkort, Eva! Kram från mig!

2008-08-24 @ 22:08:58
Postat av: Githan

Jättefina ängelkort, Eva! Kram från mig!

2008-08-24 @ 22:13:00
Postat av: carin o Fanny

jättefina kort!!!

2008-08-28 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0