Äntligen...

Nu har jag gjort klart dörrkarmarna och det blev jättebra. Det känns så himla skööönt.... kan säga att det är inte det roligaste jobbet att göra. Idag har jag en ledig dag och då har jag varit och klippt mig , det behövdes kan jag lova. Middagen är avklarad och tjejerna gick till pulkabacken med detsamma, synd bara att det blir mörkt så fort för jag skulle vilja ta lite kort på dem. Förra veckan skulle jag skicka in ett bidrag till en tävling som Stämpelgården  hade men jag hade tagit fel på dag, men idag visar de bokmärket i sin blogg ändå och jag blir jätteglad för det.
Här kommer det:



Har använt deras egen stämpel Bokren som är färglagd med MCP-tekniken .
Ha det skönt i vintervädret och kör försiktigt om du är ute och åker.
Kramar Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0