Lite snurrigt...

känns det idag, vi har fått nytt kassasystem på jobbet så det är mycket man ska lära sig .Det tar väl ett tag kan jag tänka mig. Det är tur att man kan sitta och ta det lite lugnt vid datorn på kvällen när småtjejerna har gått och lagt sig. Jag var förbi Hobbyhärvan idag och kollade in alla bidrag i julkortstävlingen och det var många som var riktigt fina.
Idag kommer två Lo´s som jag gjorde i helgen på Hanna, den ena är med ett kort där hon är lite mindre men det är ett så mysigt kort som jag hade i gömmorna.



och här tycker jag att hon är så lik Ronja Rövardotter



Ha en fortsatt skön kväll
Kramar Eva


Kommentarer
Postat av: Githan

Fina kort som vanligt. Och den söta "rövartjejen" hon è ju för gò. Kram till er alla!

2008-11-04 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0