Godmorgon...

har följt tjejerna till skolan och gått en långpromenad med Zack. Börjar vid tolv idag och då hinner man ju göra lite innan man åker iväg. Har kollat runt lite på mina favorit bloggar och det är alltid roligt.
Idag skulle Simon åka till Bodaborg (det är ett ställe där man går in i celler och ska lösa problem) äventyrshus kanske det kallas. Det var fritisgården som anordnade och det var många utav ungdomarna här hemma som skulle med. Hoppas de får en bra dag.
Visar idag ett litet julkort som jag gjorde i helgen som var, det är ju redan fredag igen.



Stämpeln och papper kommer från Inkido och jag har färglagt med MCP-tekniken. Det var föresten den här stämpeln jag fick av min älskade dotter Fredrica.
Ha en skön dag och en mysig fredagskväll
Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0